مردها و زنها، دو روی یک سکه...


یک اتفاق باعث شد این مطلب را بنویسم. یک اتفاق که همه ما کمابیش به طور مدام درگیر آن هستیم، چه مرد و چه زن. و جالب اینجاست که تقریبا در همه موارد نه مردها زنان را می فهمند و نه زنها مردان را! غافل از اینکه هر دو دو روی یک سکه اند.

بگذارید برویم سراغ قویترین میل بشر! میل جنسی؟ شهرت؟ یا .... البته میل جنسی و شهرت دو میل بسیار قوی هستند. آنقدر که امثال آقای مَددی دانشگاه زنجان را هم گرفتار میکنند. اما ریشه این دو و بسیاری از امیال دیگر بشر در چیز دیگری ست.


خ و د خ و ا ه ی!


ناراحت نشوید شما را نمیگویم. شما خیلی هم از خود گذشته اید. هر چه می کنید یا برای خداست یا برای خدمت به خلق خدا! خودم را میگویم. باور کنید! باور نمیکنید؟

بیایید کمی ص ا د ق باشیم. نه! منظورم صادق هدایت نیست! کمی فکر کنید... البته اگر زحمتی نیست. اِ... باز که برخورد به حس لطیفتان! باور کنید منظوری ندارم. امشب کمی زهردار شده این قلم.

داشتم میگفتم. کمی فکر کنیم... میل به بقا، شهرت، میل جنسی، حسادت (قابل توجه بانوان)، غیرت یا همان شکل مردانه حسادت (قابل توجه آقایان)، خیال بهشت، حور و پری، ، میل به جاودانگی، بندگی، حِس مادری، حِس بی پِدری، و همه و همه راست بر میگردد به همین خودخواهی خودمان! نه؟ شما هم که دایم ساز مخالف میزنید. بگذارید حرفم تمام شود، بعد!

اما باز گردیم به بحث اصلی. جنس نازک از ابتدای تاریخ تا گذشته ای تا هم اکنون برای بقای خود احتیاج به حمایت یک مرد داشته. یک کسی که قوی باشد و بتواند شکار کند. از آنها حمایت کند. و .... دقت کنید! گفتم برای بقا! پس طبیعی ست برای به چنگ آوردن مرد (عامل بقا) رقابت کنند. انصافا این حس مرد بودن حس خیلی خوبی ست! همه زنها برای به چنگ آوردنمان... چی؟ دوباره خیال پردازی کردم..؟ اصلا بگذریم. این شد ریشه همان هِ ث ا دَ ط. که البته خیلی هم صفت بدی ست! روی این که دیگر توافق داریم.

اما آن روی سکه! مردها اصولا خیلی موجودات بی نقصی هستند. برای بقا هم به کسی نیاز ندارند. اگر هم به زندگی با زنی تن در میدهند از سر ترحم است! باور کنید از ترسِ تَراخُم نیست! اما نکته جالب اینجاست که این به اصطلاح بی نقصی و ترحم تا آنجاست که زن با مرد دیگری نیامیزد. که اگر آمیخت رَگ غیرت آقایان بد جوری به جوش می آید! چی؟ غیرت؟ این که واژه مقدسی ست! اصلا مگر نه این است که بی غیرت فُحش است؟ نیست؟ کجا نیست؟ آها رشت؟ توهین نکنید! اصلا خودتان اهل کجا هستید؟
بگذریم. حتما می پرسید خوب حالا این چه اش به خودخواهی؟ اینکه مرد می خواهد زن مال خودش باشد؟
ولی خودمانیم! این خانمها/آقایان اصلا درک متقابل ندارند! دقیقا مثل دو روی یک سکه اند!
*********
پانوشت:
- این یک تهدید کاملا جدی ست! اگر نظر ندهید دِرَش را تِختَه میکِنم برود پی کارش و بقایش را می بخشم به بقایاتان! حالا خود دانید.


وسلام!

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
اصولآ زن و مرد دو بال پرواز هستن برای به خدا رسوندن یک انسان کامل:

ناشناس گفت...

یعنی یک روح هستن در دو جسم.

ناشناس گفت...

بالایی من بودم اشتباه شد.(طیبه)

ناشناس گفت...

یعنی هر دو باید باشن و با هم تلاش کنن تا به مقصد هستی برسن.

ناشناس گفت...

یعنی هر دو به یک اندازه در اوج گرفتن اون روح مشترک سهم دارن.

ناشناس گفت...

یعنی هردو.........

ناشناس گفت...

یعنی................

ناشناس گفت...

................

ناشناس گفت...

و اگر مردها به حول و قوه ی الهی این یعنی ها رو بفهمن:

ناشناس گفت...

معنیش اینه که(یعنی)اصلآ لازم نیست مثل انسانهای اولیه(البته دور از جون شما)برگ تن کنن و برن شکار حیوانات وحشی.

ناشناس گفت...

یعنی برای به قول شما بقا هر دو به هم نیاز دارن.

ناشناس گفت...

خدا رو شکر که به خیال پردازی هاتون لااقل اعتراف می کنین.
باز هم جای امیدواریه.

ناشناس گفت...

راستی زن بودن هم حس قشنگیه.

ناشناس گفت...

آن روی سکه هم رویای قشنگیه که دارین و چون اهل خراب کردن رویاها نیستم پس به خیالش خوش باشید.