قانون اساسی



۸ نظر:

ناشناس گفت...

درست می گویی اما در حالت ایده آل..

چرا که الان گمان می کنم همه ی اینها بازی سیاسی است، خاتمی 1، احمدی نژاد، خاتمی 2 یا موسوی و یا هر کسی مقرر کنند بیاید، بازیگرند و ما بازیچه..
که خود بر مسند قدرت باشند! و نادانی حکومت کند...
اوه

نامرتبط: راستی آهنگ شطرنج داریوش (آلبوم معجزه خاموش) رو شنیدید!؟!

ناشناس گفت...

سلام،خوبین استاد؟
هنوز باورم نمی شه بالاخره این کامنتدونی باز شده!
از خوشحالی قاطی شدم نمی دونم چی بنویسم!
راستی براتون ایمیل فرستاده بودم ها،خوندین؟

وحید گفت...

سلام طیبه خانوم. ممنون از کامنتتون. راستی من از شما ایمیل نگرفتم! شاید به یه آدرس اشتباهی فرستادین؟

وحید گفت...

حامد، کاملا باهات موافقم. ممنون از این پست بسیار خوب.

وحید گفت...

ببخشید طیبه خانوم. الان آدرس درگاه رو چک کردم ایمیلتون رو دیدم.

ناشناس گفت...

از اونجایی که مدتیه به دلایل مختلف و مسخره آی کیوی من کلی پایین اومده چیزی از این پست نفهمیدم !
شما که به خلوت ما سر نمی زنین اما ما حتی اگه از حرفای دوستامون چیزی نفهمیم هم بازم شنونده شون هستیم ...
شاد باشین !

ناشناس گفت...

سلام استاد،
خوبین؟
خلاصه شاگردت فارغ التحصیل شد !


من به چشمهای بی قرار تو قول می دهم

که ریشه های ما به آب ، شاخه های ما به آفتاب می رسد ....

ما دوباره سبز می شویم .....

احساس سبکی می کنم.

وحید گفت...

سلام.
به !به! تبریک تبریک و صد تبریک! بسیار بسیار خوشحال شدم.به امید موفقیتهای پی در پی . . . و خبرهای خوب بعدی