اندازه نگهدار که اندازه نکوست * هم در خور دشمن است و هم لایق دوست

برای دیده انصافگردوست .

نوشته بودی :

برای خدا باش. خالص باش. بی شمار نباش. برنامه ات سی صد نفر هم بیننده داشت خم به ابرو نیاور آن وقت. که در اقلیت بودن تنها بودن نیست. چه بسا گروهی اندک که بر بسیاران غلبه کردند(A)

پس چرا رهبرمان هم اینقدر به" اکثرهم" اون هم از نوع لایعقلونش یا لایعلمونش مصباح وار(پاورقی 0 را ببین ) ننازید? چرا نکرد که خم به ابرو نیاورد آن مرد خدا ? بجایش چهل میلیون مهم شد(1) ولو اینکه چهل میلیون دستهاشان به هوا باشد، ریاست به دست ایشان صحیح است نه خطا ، شاعر هم غلط کرده که فرموده ریاست به دست کسانی خطاست که از دستشان دست ها بر هواست
شما یادت نیست (2) چون این انقلاب برای آزادی بود نه استقرار حکومت الله که حکومت الله مستقر بوده بود به قولی. اما گمانم چون تکیه گاه قدرت جایگهی سخت نکوست وهنگامه غلبه گروهی اندک بر بسیاران دیریست گذشته .

(A):

http://bigomaan.blogspot.com/2010/12/blog-post_19.html

(0): مصباح وار هم از این رو که خیلی از مومنین این آیات را نفی اکثریت ندانسته و با اشاره به شان و نزول آیات در باب ساعت قیامت : قل انما علمها عند الله و لکن اکثرالناس لایعلمون (۱۸۷ اعراف ) یا استقرار یوسف : و کذالک مکنا لیوسف فی الارض ... والله غالب علی امره و لکن اکثرالناس لایعلمون (۲۱ یوسف )
(1): http://www.youtube.com/watch?v=MqcOMMpz5lg
(2): در پاسخ به نقد گونه دیگر شما ذیل عنوان "شما یادتان نمیاد ولی" :
http://bigomaan.blogspot.com/2010/12/blog-post_27.html

که ذیلا پاسخ میدهم .

بسیار در عجبم که انسان مستعدی چون تو چرا اصرار دارد که پاره ای بزرگ از حقایق دال بر انحراف انقلاب را به دیده کتمان بنگرد .

در خصوص همين بچه ريش دارهای بزن بهادر و آدم هاي متوسط و فقير و پوپوليست و اينها که قادر ان به انجام امور تلقیشان کرده بودی از سه نکته غافل مباش:

نخست اینکه اگر مباحثی ناظر به ارتباط با شیطان بزرگ زمان خاتمی مطرح شده بود ، چه وا اسلاما ها که سر نمیرفت که حالا محمود خان صراحتا نامه فدات شم میده و پیشنهاد میزگرد حل مسائل جهانی با اوباما چپ و راست مطرح میکنه
ثانیا
فراموشت نشده نه روز یک بحران را که یا نفت هشت دلاری را که یا صندوق ذخیره ارزی پر را که ، یا شیب تقریبا دائمی نزولی تورم را که ، یا نمیخواهی بگویی که خودمان هفت تیر برداشتیم زدیم کله حجاریان را ترکاندیم که یا تاریک فکرانمان را خودمان مثله کردیم که

سوما آن دولت روشنفكران و مدعيان و نخبگان و اينها دولت بازرگان بود . به قول خامنه ای خودمان آن موقع نمی توانستیم یعنی بلد نبودند ، ایت الله طالقانی چه زیبا گفته بود که اینها صفا و وفا ندارند (این را حتما گوش کن )

بازرگان که پریروز سالگرد رحلتش بود, فرمود که ابلیس کی گذاشت که ما بندگی کنیم * یک دم نشد که بی سر خر زندگی کنیم

میدانی دوست من مشکل از زمانی شرو ع شد که تخصص بی تعهد نخواستیم و ریش معیار عروج شد برای بسی . خلط مبحث کافیست ازیرا تا جایی که به اصول گرایان مربوط است قرار نبود قبوض آب و برقی در بین باشد تا چه رسد به سرعت و مهارت غيرقابل باور در طرح هدفمند كردن يارانه یا كارت سوخت دو چیز در گوشم زنگ میزند این سخنرانی و این ایه : والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون (سوره مؤمنون، آیه 8). بین اینها وسرعت و مهارت غيرقابل باور البته شاید ربطی نباشد. نه حسنکی آماده نه حسنکی رفته ، ما هم که خوابیم.

یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست * از نقطه ای بترس که شیطانی ات کنند

(3) : http://www.youtube.com/watch?v=4NWfg0SJRck

(4): http://www.youtube.com/watch?v=vEh_T1Ooq2o

هیچ نظری موجود نیست: