نوار پاره پاره

شاعر : زویا زاکاریان
» خواننده : احمد رضا نبی زاده
» آلبوم : تب کویر
» آهنگ : نوار پاره

می گفتن که همه حرفا نواره
یکی می گفت نوار که پا نداره
می گفتن که شب آبستن ِ صبح ِ
زمستون که بره فصل بهاره ِ
گفتند و شنیدیم و همه پا در اوردیم
رفتیم و رسیدیم به این شوق که بردیم
ما بود و نبود دست نابودی سپردیم
یک سیلی جانانه در این حادثه خوردیم
همه روزای هفته همون جمعه ی خون شد
هزار باغ گل سرخ خشکید و خزون شد
هزار غنچه که پرپر شد و از شاخه زمین ریخت
زمین لرزید و لرزید نه اون موند و نه این شد
حالا باقی چی مونده نوار پاره پاره
به هر کی میگی پا شو می بینی پا نداره

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام
من در وبلاگ ها دنبال کسی ميگشتم که دانشجوی دانشگاه کلگری باشه که شما رو پيدا کردم.
من مايل به اپلای دادن برای دانشگاه کلگری هستم.
می خواستم بدونم می تونم از شما چند تا سوال راجع به دانشگاه و شرايط پذيرش بپرسم؟
خیلی خوشحال ميشم اگه بتونيد به من کمک کنيد.
emial: montazeri.hedieh@gmail.com
هديه منتظری